9 Mayıs 2012 Çarşamba

Çizgi film tv kanalları

Günümüzde çizgi film tv kanalları o kadar çoğaldı ki artık hangisini izlesek şaşırır hale geldik. Birde bunun üzerine istediğin çizgi filmi daha sonradan internet üzerinden izleyelim desek burada da bir muamma ile karşı karşıyayız. O kadar çizgi film sitesi mevcut ki artık şaşır şaşırabilirsen istediğin filmi bulman mümkün bile değil. Mesela ben cartoon netvorkte ben 10 u seyredeceğim ve bölümünü kaçırdım girdim internet sitelerine aa arıyorum bulamıyorum neden çünkü çoğu site çöplük haline gelmiş. Ya gerçekten bu piyasayı iyi bilmek lazım. Yokmu böyle düzgün çizgi film sitesi. Bizde bunun üzerine bi araştırma yaptık ve sizlere bazı güzel çizgi filmleri barındıran siteleri bulup burdan yayınlayalım istedik. İlk çizgi film sitesi http://www.cizgifilmi.gen.tr bu site gerçekten çoğu videoları çalışıyor ve aradığımız tarzda harika bir yer. Arkadaşlarınıza gönül rahatlığıyla önerebilirsiniz. Kayu, pepe, şirinler, ve daha bir çok kategorisiyle sizlere gönüllere hitap ediyor. Bizler çok beğendik sizler beğenirmisiniz bilemiyorum ama site çok güncel aynı anda neredeyse yayınlıyorlar. Aklımda bir kaç site daha mevcut ama onlarıda bir sonraki yazımda yayınlayacağım biz daha iyisini bulana kadar en iyisi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder