18 Şubat 2012 Cumartesi

En iyi çizgi filmi nasıl izlerim

           Merhaba çocuklar öncelikle burdan böyle bir yazıyı neden paylaştığımı ve bununla neler amaçladığımı kısaca biraz açıklamaya çalışacağım. Artık sizlerinde takdiridir ki internet siteleri nin çoğu çöplük yani çöp site hiç bir içeriği düzgün olmayan eklenen yayınların zamanla silinmesi sonucunda dandik sitler haline gelen bir sürü çizgi film sitesi ve oyun sitelerine rastlamak çok da zor değil. Artık inanırmısınız google arama motoru nerdeyse hiç bir işe yaramaz duruma gelmiş alternatif arama motorlarına ihtiyaç duyulmaya başlanmıştır. Bunun nedeni nedir sizce, benim fikrim google buralarda tek, rakibi olmayan bir arama motoru olmasından dolayı kendisini yenileyip daha iyi bir arama sonucu çıkartmaktansa tekelciliğin vermiş olduğu rantı götürmeye çalışıyor. Oysaki biraz kendisine çeki düzen verse, ben örneğin bir pepe çizgi filmini izlemek istiyorum arattırıyorum istediğim çizgi film le alakası olmayan saçma sapan bişey çıkarıyor. Yazıklar olsun diyor yeniden arattırıyorum bu seferde videosu çalışmayan bir çizgi film daha sıda var ben çizgi film ismini yazıp aratıyorum hiç alakası olmayan bir çizgi film karşımda yeter diyorum artık bu arama motorunu kullanmaktan sıkıldım  inşallah daha iyi bir rakip çıkar karşılarınada her konuda kendilerine bir çeki düzen verirler google ve ekibi.
             Sonuç olarak arama motorunda boşuna vakit öldürüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder