2 Kasım 2008 Pazar

Tom ve Jerry

Tom ve Jerry Gemi

Türkçe Tom ve Jerry Gemi

16 yorum:

  1. slm ismim can çok sevdim bu siteyi mükemmel herkese öneririm

    YanıtlaSil
  2. bu cızgı fılmler cok guzel ben cok beyendım ama winxclub yoktu bu yuzden bıraz daha guzel olutrduu ama kutfen wınxclub da olsunn!!:d

    YanıtlaSil
  3. tewty yı cok sevıyorummm bennn ayyyayyy hemde ben garferda cok benzıyorumm:d
    alorka kombı gercek kombı gercek konforrr:D

    YanıtlaSil
  4. çizgi flimi hayranlıkla izledik sizi ve uğraşanları çok tebrik ederiz.çok hoş bir çizgi flim olmuş.!

    YanıtlaSil
  5. ben şunu demiştim ben tuba deilim boşverin filan demiştim eyer bana 1 laf daha derseniz veya demişseniz ben sizi ne yapacağımı bilirim.ben bahar bana kendi isminizi bildirin yeter o zaman görürsünüz. şimdi sizinle tartışmak istemiorum . dua edin sinirli halime denk gelmediniz.

    YanıtlaSil
  6. bsana sözüm tok canım ben erkeklerden nefret ederim de ona yazdım bu arada ben burcu

    YanıtlaSil
  7. hıh burcu bende erkeklerden efret ederm senin yazdıklarını bende yazmış olıım tabbiiiiii erkeklere karşı :d:d:d baharrr

    YanıtlaSil
  8. benim gibi bu dünyada güzeller olunca üfffff sizin gibi bakımsızların arasında duramam biraz kendinize çeki düzen verin aptallar daha güzelliği bilmiyonuz öyle güzelim deyip geçiyonuz...........

    YanıtlaSil
  9. site çocuksa olsada güzel

    YanıtlaSil
  10. ya ben bu çizgi fimleri izliyemiyom kim izliyoooo ofofofof yaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  11. adsız kız senmi güzelsin sanki azına tükürğrüm hahahahahahahahahaha bebek buda asana ağız kapaği sıfonu çekmeyi unutmaaaaaa

    YanıtlaSil
  12. bak atsızmısın nesin ağzına tükürürüm sanki sen çoooook güzelsin yaa bize laf atıyon sen kendine bak sümüklü şey ben senin gibilerinin söylediği lafların altında kalmam bu da sana kapak hahahahahahahahahahahahahahahaha güzelim

    YanıtlaSil
  13. bak kızım benim ağzımı açtırmaa tmm yoooooooooook sa seni oldürüm elimden hiç kimse alaman yok bilmem dünyanın en güzel kızı benim siz bakımsısınız böyle şeyler yazarsan ben senin yakınındayım hata karkadaşin ama senden 2.3 sınıf büyüyüm ok

    YanıtlaSil
  14. Çizgi Film izle,yumurcak tv izle, tom ve jerry, nasreddin hoca, Cedric, He-man, Şirinler, Pembe Panter , Bugs Bunny, çizgi filmleri, samuray jack çizgi filmi, kuş çizgi filmi, örümcek adam, Garfield, Shrek Çizgi Filmi, Mickey mouse, Tusubasa Çizgi Filmi, Yu-Gi-Oh, Temel Reis Çizgi Filmi Çizgi Film Resimleri, Çizgi Film Videoları, çizgi film kahramanları, dini çizgi film , çocuk çizgi film, cizgi film video, çizgi film karakterleri, çizgi film şirinler, izgi film, çizgi filmler hepsini kardeşimle birlikte izledik harikaydı ama bazıları açılmıyo gerekli düzenlemeler ve eklemeleri bekliyoruz kardeşim hasan ve ben tahsin tsk

    YanıtlaSil
  15. slm ismim nurullah bu çizgifilim çok güzel ben bu çizgifilimi çok sevdim bu çizgifilimi yayına verdiğiniz için teşekküre yine slm

    YanıtlaSil
  16. buravo çokgüzel bir çizgifilim

    YanıtlaSil