2 Mart 2008 Pazar

Son Mohikan

49 yorum:

  1. son mohikanın başka bölümlerinide atarsanız sevinirim biz ailecek seyrediyoruz

    YanıtlaSil
  2. kardeşim son mohikanı çok seviyo bende çok seviyorum çok güzel

    YanıtlaSil
  3. ben ahmet arslan son mohikan çizgi filmini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. son mohikan en güzel çizgi filim

    YanıtlaSil
  5. son mohikanı cok seviyoruz diğer bölümlerinide istiyoruz

    YanıtlaSil
  6. unkas benim ve ben onu çok seyrettim

    YanıtlaSil
  7. bende cok sevdim seni cok seviyorum son mohikanı

    YanıtlaSil
  8. çok güzel ama başka bölümlerini de atarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  9. bence son mohikan güzel bir çizgi film fakat dünyanın en güzel çizgi filmi olduğunu söyleyemem ama yine çok güzel

    YanıtlaSil
  10. bence mohikan çok güzel ben en çok korayı sewiyorummm çok güzel o

    YanıtlaSil
  11. son mohikan çizgi filmini çok severek izliyorum inşallah yeni bölümleri çıkar

    YanıtlaSil
  12. ben chingachook u çok seviyorum ve onun dediği özlü sözleri not alıyorum

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bu

    YanıtlaSil
  14. bence yeni yani başka bölümlerini yayınlarsanız çok seviniriz lütfen...

    YanıtlaSil
  15. alis süper ama gerçek filminde hawkey ve kora sevgili bunda alis ve hawkey süper gerçekten bazen trajedi yapıolar semiyom valla ama magva çok salak kora yı nie kaçırıo alis daa güzel tek kelimeyle süper ama genede kora da süper(alis kadar deil)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir çizgi film ama başka bölümlerinide koyarsanız sevinirim benim kardeşim SON MOHİKANI çok seviyor ...

    YanıtlaSil
  17. mohikan çok güzel lütfen bölümlerini de atın mohikan çooooooooooooooooooook güzel gönderen yasemin

    YanıtlaSil
  18. süper bi çizgi film...muhteşem...favorim...her şey ayrı mükemmel

    YanıtlaSil
  19. mohikanı çok ama çok seviyoruz

    YanıtlaSil
  20. ben son mohikanı izlediğimde sevmedim ama izledikçe sevmeye başladım artık çok seviyom fakat hep aynı bölümleri var yeni bölümlerini koyun daha güzel çizfi flim olur ama alis çok güzel kız inanlımaz korada güzel ama (alis ondan daha güzel) çünkü koraya sinir oluyom helede albaya ama yinede çok seviyorum hiç kaçırmam bölümlerini bu çizgi flimi ailece izliyoz ama bazı zaman kaçıyorum son mohikano çokkkkkkkkkkkkkkkk ama çok seviyorum bence en güzel çizfi flim son mohikannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yuubbi

    YanıtlaSil
  21. yav kardeşim neden bi r bölümünü verionuz yepsini verin hem millet izlesin hem para kazanın

    YanıtlaSil
  22. son mohikan artık yumurcak tv de çıkmıyo niye çkmıyo kardeşim ve ben çok seviyoduk ama artık çıkmıyo lütfen yeniden yumurcak tv de çıksın

    YanıtlaSil
  23. alis benceeeee çoook gıcık ama kora çoooook güzelll

    YanıtlaSil
  24. son mohikan çok güzel izemenizitavsiye ederim

    YanıtlaSil
  25. süppppppppppppppppper
    tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  26. şuanda 14 yaşındayım ama hala son mohikanı izliyorum müziği çooooooooook güzel.seni seviyorm yumurcak tv

    YanıtlaSil
  27. Son Mohikan ın her bölümünü izledim Kara Geyik çok güzel yhani hepsi güzel ama şarkısı bana eskileri anımsatıyo çok seviorum aşıqım ona sonnn mohikannnnnnnn aşkım seni çok özledim yumurca verin bu çizgi filmi çok güzel ağlayasım gelio :S :D of yha izle izle bık madım

    YanıtlaSil
  28. mohikan çoooooooook güzel ama artık televizyona çıkmıyor artık çıksın bende kardeşimde çok seviyoruz ben 10yaşındayım en çok sevdiğim güzel kız kora kardeşim 4 yaşında oda alisi çok seviyor profösöde çok komik ama lütfen çıksın.

    YanıtlaSil
  29. mohikan çoooooooook güzel ama artık televizyona çıkmıyor artık çıksın bende kardeşimde çok seviyoruz ben 10yaşındayım en çok sevdiğim güzel kız kora kardeşim 4 yaşında oda alisi çok seviyor profösöde çok komik ama lütfen çıksın.

    YanıtlaSil
  30. ya kardeşim sabahın köründe saat 5:30 da koyuyolar ya biraz daha ileri alsalar daha iyi olucak ama son mohikanı gerçekten çook seviyorum bnm adamım unkas

    YanıtlaSil
  31. son mohikanı çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum helede müziğini çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  32. son mohikanın hayranıyım müzipğiniçooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum lütfen sona ermesin

    YanıtlaSil
  33. son mohikanı çok seviyorum ben en iyi arkadaşıla hep izliyoruz yeni bölümlerini de istiyorum çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ğüzel müziğinde çoooook seviyorum.

    YanıtlaSil
  34. mmohikanın yeni bölümleri çikimca bana habr verin.

    YanıtlaSil
  35. son mohikan kaçda çıkıyo lütfen biri bana en kısa zaman da cevap versin

    YanıtlaSil
  36. son mohikan artık kaçda çıkıyo lutfen biri bana cevap yazsdın bide 5:30 daçıkdıhı doğrumu onuda cevaplayın bana en kıza zamnada cevap yazın lütfen son mohikanın hayranıyım NOT:biri bana lütfen nerde çıkdıhını ve saat kaçda olduhunu en kısa zaman içinde yazıp buraya göndersin lütfen yazıp gönderin cevabınız ı sabırsık la bekliyorum

    YanıtlaSil
  37. çooooooooook güzel bayılıyorum

    YanıtlaSil
  38. ben elif bunu seviyorummmmmmmmmmmmm nurheeeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  39. ben irem hatipoğlu10yasındayım alisi cok seviyorum ama yeni bölümlerinin cıkmasını istiyorum ama yumurcak tv de cıkmıyo yumurcak tv de son mohikan cıkarsa lütfen bana haber verin son mohikanı çokkkk seviyorum irem hatipoğlu kepez antalya 3-a

    YanıtlaSil
  40. yhaa off be yumurcak tvv son mohikanı nie kapttınız beeee

    YanıtlaSil
  41. bunu okuyun ve yumurcak tv ye yeniden saat 20:00 yeniden koyun bunu kim izliyosan yapsın nie kappatdınız ki

    YanıtlaSil
  42. ben son mohikanı çok seviyorum keşke hiç ama hiç bitmeseydi ben son mohikandaki sarı saçlı mavi gözlü kızım gercektende acayip ona benziyorum saçım sarı gözüm mavi tenim beyaz onun gibi birde yesil gözlü siyah saçlı ablam var

    YanıtlaSil
  43. son mohikanın başka bölümlerinide koyarsanız sevinirimben bunun hastasıyımmm....

    YanıtlaSil
  44. SON MOHİKAN KEŞKE KALDIRILMASAYDI.ŞEREFSİZ YUMURCAK TV FISTIK GİBİ ÇİZGİ FİLMİ KALDIRDI.UMARIM GERİ YAYINA DÖNRE.BU ARADA MÜZİĞİ MÜKEMMEL...

    YanıtlaSil
  45. SON MOHİKANA BAYILIYORUM AMA HİÇBİR SİTEDE İZLEYEMİYORUM

    YanıtlaSil
  46. süper bir çizgi film.bayılıyorumm.alice ve kora da çoooooooooook güzeller.başka türlü değil yani tatlılar :D

    YanıtlaSil
  47. bu filmi çok seviyorum kora ile unkas çok güzel unkasa aşığım

    YanıtlaSil
  48. lütfen kara geyik bölümünüde koyun oda çok izlenebilir (aslında her bölümü seviliyor)

    YanıtlaSil
  49. lütfen kara geyik bölümünüde koyun oda çok izlenebilir (aslında her bölümü seviliyor)

    YanıtlaSil