3 Mart 2008 Pazartesi

Oggy 4

Oggy Bölüm 4

7 yorum:

  1. merhada Benim adım mahmut ogiyi cok severim her zaman ogiyi izlemek istiyorum ama her zaman başka bir şey başlıyor

    YanıtlaSil
  2. Merhaba.Benim adım SEMİH.OGGY'i çok seviyorum.Yumurcak TV,Gulli'de OGGY yayınlanıyor.Ama her zaman değil.Keşke "OGGY" adlı bir kanal olsada her zaman OGGY'nin çizgi filmleri yayınlansa...BAYBAY

    YanıtlaSil
  3. sayılar bebelerin kundakları
    sayılar tabutları şehirlerin
    öldürülmüş
    öldürülebilecek olan
    sayılar yaklaşan bir şeyleri bildirir
    sayılar bildirir uzaklaşan bir şeyleri

    nedir yaklaşan bize
    bizden uzaklaşan nedir

    dünya savaşı: I
    dünya savaşı: II
    14'ten 18'e 39'dan 45'e 10 yıl 54 milyon ölü
    49 milyon sakat
    ölülerle sakatların memleketi
    103 milyon nüfuslu bir memleket
    ve ayrıca öksüzleri delileri yanık taşlarıyla

    ve gidenlerden biri evimizdendi
    gitti dönmedi bir daha
    19'unda mıydı 40'ında mıydı aklımda kalmamış
    döndü iki gözü kör
    gök gözlü müydü kara gözlü müydü aklımda kalmamış
    döndü dizkapağından kesik sol bacağı
    döndü ve kapısını bulamadı evinin
    14'ten 18'e 39'dan 45'e 10 yıl 54 milyon ölü
    49 milyon sakat

    YanıtlaSil
  4. Çocuklarımız neleri sevmiyorlar ki�
    Uçurtmayı seviyorlar sözgelişi,
    Bir havalandı mı uçurtmaları
    Daha da güzelleşiyorlar.
    Maviliklerde gözleri
    Özgürlüğü yaşıyorlar
    Uçurtmalarla birlikte.

    Koparıp da iplerini hele
    Bir kurtuldular mı ellerinden,
    Öylesine seviniyorlar ki,
    Gidiş o gidiş, bile bile�

    Kızalım mı umursamayışlarına?
    Kendi yaşamlarını izliyorlar boşlukta.
    Onlar da birer uçurtma değil mi?

    Bizim de ne süslü uçurtmalarımız vardı,
    Alıp başlarını gitmediler mi?
    Gözümüzden bile esirgedik
    Hangi birinin ipi kaldı elimizde?

    YanıtlaSil
  5. slm herkeze buranın ciz gilimlerini kardesim cok begeni kızlar eklesin bilal_tokyo@hot

    YanıtlaSil
  6. slm herkeze buranın ciz gilimlerini kardesim cok begeni kızlar eklesin bilal_tokyo@hot

    YanıtlaSil
  7. ben aksanur bu sayfada oggy'i izleyemedim ve bunun nedeni sayfanın durmadan malca hareket etmesi ve sayfa derken yani izlemek için videoyu tıklarken durmadan hata çıkıyo benim basıma işler geliyo yani....

    YanıtlaSil