3 Mart 2008 Pazartesi

Oggy 1

Oggy Bölüm 1

5 yorum:

  1. bu videoyu çalıştırmak için ne yapmam lazım kendisi otomatik çalışmıyormu

    YanıtlaSil
  2. muhteşem 1 çizgi film oggy ye bayılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Kargalar, sakın anneme söylemeyin!
    Bugün toplar atılırken evden kaçıp
    Harbiye nezaretine gideceğim.
    Söylemezseniz size macun alırım,
    Simit alırım, horoz şekeri alırım;
    Sizi kayık salıncağına bindiririm kargalar,
    Bütün zıpzıplarımı size veririm.
    Kargalar, ne olur anneme söylemeyin!

    YanıtlaSil
  4. Benim oğlan
    dünyaya geldiği zaman
    çocuklar doğdu Anadoluda,
    mavi gözlü, kara gözlü, elâ gözlü bebeklerdi.
    Bitlendiler doğar doğmaz
    kim bilir kaçı sağ kalır mucize kabilinden.
    Benim oğlan
    benim yaşıma bastığı zaman,
    ben bu dünyada olmıyacağım,
    ama harikulâde bir beşik olacak dünya,
    siyah,
    beyaz,
    sarı
    bütün çocukları
    sallıyan
    mavi atlas döşekli bir beşik

    YanıtlaSil
  5. AYYYY SÜPER KOMİK Bİ ÇİZGİ FİLM AMA OGGYE YAZIK YAAAA KIYAMAM

    YanıtlaSil